מדיניות החזרות החלפות וביטולי עסקה

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: “החוק“).
  2. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
  3. בקשה לביטול עסקה הנוגעת לשירות של הובלה ואריזה – ניתן לבטל עד 72 שעות לפני מועד השירות. ביטול לאחר מכן יחויב במחיר מלא.
  4. החזר, שינוי או ביטול הזמנה של מוצרים יתאפשר בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
  5. ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
  6. במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
  7. החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
  8. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
  • על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו;
  • לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
  • המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
  • העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
  • יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
  1. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
  2. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
  3. מפעילת האתר תיהיה בעלת שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט בנוגע למצב הסחורה המוחזרת. פריטים ומוצרים אשר יגיעו לאחר שימוש כלשהו ו/או סממנים לשימוש לא ניתן יהיה להחזירם ולא יזכו את המשתמש בסכום הרכישה- הכל בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של מפעילת האתר.
  4. לא ניתן לזכות עסקאות אשר נעשו באמצעות כרטיסי דיירקט (דביט) והזיכוי יתבצע באמצעות העברה בנקאית.
  5. לא ניתן יהיה להחזיר פריט בודד אשר נרכש כחלק מערכת מוצרים אלא אם הפריט הבודד הגיע כאשר קיים בו פגם ובכפוף לאישורה של מפעילת האתר.
  6. האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
  1. בכל מקרה שלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר במוצר אחר, יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו.